piątek, 30 stycznia 2015

Match #1 i poranna ekscytacja.


Berlin, Vermont
Chłopcy 7, 4, 1

Wstaję rano, wchodzę na pocztę. Kurde, znowu jakiś spam w głównej! Po chwili przecieram oczy: A host family is interested in you! Wiadomość na fejsie do mojej siostry, Bartusia <3, wbiegłam też do kuchni oznajmić mojej koleżance, niestety zastałam drugą współlokatorkę która z przerażeniem w oczach zapytała, czy coś złego się nie stało :D. Spojrzałam też na lokalizację: Vermont, przedmieścia 8 tysięcznego miasta. Spieszyłam się do szkoły więc przeczytałam pobieżnie list a na lekcjach o niczym innym nie myślałam. No, może ekscytowałam się też trochę wyjściem do prosektorium. Chwilę potem dostałam telefon od mojej siostry która ostudziła moją ekscytację i zabroniła godzenia się na ewentualną propozycję wyjazdu haha. Jej najlepsza koleżanka au pair ze Stanów mieszkała w tym stanie i...wieje nudą. Wieje, zimno jest. Powiedziałam sobie, że mogę trafić na jakąś wieś tylko niech chociaż ciepło będzie! Mieszkałam w Hiszpanii na granicy z 30 tysięcznym miastem i było fajnie ale dwa miesiące. Elena, wspomniana au pair jeździła dużo na nartach i żyła od wyjazdu do wyjazdu. Ja nart nie lubię, to raz a dwa nastawiam się też na jakieś życie poza przedmieściami. 
Oczywiście porozmawiam z nimi, chociażby dla próby i ćwiczenia. List mają fajny, początek mejla bardzo słodki  You seem like a wonderful young woman with a great love for children. Hopefully we can set up a time to talk and get to know one another better. Praca 8-17, samochód na wyłączność.  

Zobaczymy :D

7 komentarzy:

  1. Gratuluje pierwszego match'a jak to mówią pierwsze koty za płoty więc teraz już wszystko pójdzie z górki! :)
    Nawet jeśli to nie jest TA rodzina, to tak jak mówisz możesz z nimi pogadać, popisać żeby zobaczyć jak to wszystko wygląda, anyway ja życze Ci powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, troszke zadupie. Ale masz racje pogadaj z nimi, tylko ja bym chyba tez poczekala na inne oferty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli masz samochód zobacz co jest w pobliżu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są stoki i stolica stanu w której mieszka 50tys osób :P

      Usuń
  4. Wyobrażam sobie tą radość :) chyba każdy miał zaciesz jak pierwsza rodzinka pojawiła się na profilu!
    Trzymam kciuki za znalezienie PM!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam mocno kciuki bo czasami ten pierwszy match jest perfect :)
    mam nadzieje ze w kolejnym komentarzu napisze ''widzimy sie za oceanem!'' :)

    OdpowiedzUsuń