środa, 18 lutego 2015

Turysta który został przewodnikiem w Warszawie.

   Po moim listopadowym, wspaniałym pobycie w Pradze, gdzie Elli moja BFF z Hiszpanii gościła mnie przez 3 dni przyszedł czas na odwiedziny w Polsce. Zostałam wspaniale oprowadzona, pewnie mi zajęłoby tydzień zobaczenie tego co ona zawarła w dwa dni. Od kiedy moja siostra poszła na studia do Warszawy czyli od mojej 2 liceum starałam się systematycznie ją odwiedzac. Na początku sama wybierałam się na zwiedzanie, byłam tu i tam a wieczorami wychodziłam na imprezy. Zawsze cieszyłam się na wyjazd bo było to dla mnie coś nowego i mogłam poznac trochę to miasto. Nie poznałam jednak na tyle by czuc się w pełni pewną siebie dlatego wycięłam środek mapy samochodowej i pozaznaczałam miejsca, które warto zobaczyc. Oto co Eliska napisała o Warszawie na fejsie: Oto jak wygląda Warszawa (pod jednym kątem wygląda jak Londyn), są tłuste gołębie, doskonały i tani transport publiczny oraz dobrze ubrani ludzie. Bardzo jej się podobało. Elli interesuje się historią i wie sporo o Polsce. W Muzem Powstaia Warszawskiego byłyśmy 3,5h, potem już w Pradze wysłała mi znalezione w internecie zdjęcia zniszczonej Warszawy i napisała, że nienawidzi ludzi którzy to zrobili.
  Wieczorami wspominałyśmy Hiszpanię i oglądałyśmy głupie filmy na YT. Nie miałyśmy siły na nocne wyprawy, chociaż był weekend. Do tej pory zawsze to ja zwalałam się ludziom do domów nie licząc wymian uczniowskich. Spodobało mi się goszczenie u siebie, zapraszam :D.Oto zdjęcia, które wstawiła na fejsa:



P.S.:Dlaczego zdjęcia niektórych z telefonu są lepsze niż moje z aparatu? :(

1 komentarz:

  1. wow, jeszcze nie widziałam Warszawy pod tym kątem!
    P.S. moje zdjęcia z telefonu są beznadziejne ;)
    P.S.S. odpisałam na Twój komentarz u mnie pod postem

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń