wtorek, 14 lipca 2015

Słoneczny weekend, słoneczne plaże, słoneczne miejsca.

   W ten weekend poczułam, że jestem w Kalifornii będac nawet w San Francisco. Mieszkam na poziomie garażu z małymi okienkami z widokiem na ścianę więc nie mam pojęcia jak jest na zewnatrz, Poszłam do sklepu w spodniach i było bardzo goraco więc zmieniłam na sukienkę i pojechałam na piękna, mało popularna plaże w miejscowości Pacifica. Zabudowa na luzie, klimat super, piasek dziwny, całość przepiękna, drzemka na plaży zaliczona. Dzień wcześniej byłam na Ocean Beach, Było najpiękniej do tej pory, mimo wszystko Pacifica przebiła plaże w San Francisco. 

Ocean Beach, San Francisco 
 Pacifica


 San Francisco z Twin Peaks
 Niedziela to kontynuacja słonecznego weekendu, byłam na drugiej stronie mostu w miejscowosci Sausalito w której mieszkaja bogaci ludzie. Port jachtowy i widok na San Francisco, Odrzucaja mnie takie miejsca dlatego po godzinie pojechałam podziwiać Golden Gate z różnej perspektywy ale warto zobaczyć chociażby dla ciekawego widoku na miasto,




7 komentarzy:

  1. Ale pieknie , super widoki z gory na miasto :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne widoki ! :*

    www.myimmemorialdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsca! Nic tylko zwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki! Zazdroszczę!
    http://dreamsdontworkunlessyoudox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie sobie uświadomiłam, że dość dawno nie byłam nad morzem. ej, serio. rok temu niby w Chinach i w Szwecji, no ale to nie takie morze, w którym można się kąpać. za miesiąc przeprowadzam się do Budapesztu, może stamtąd uda się jeszcze skoczyć gdzieś do Chorwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. plaża faktycznie przepiękna, i jaka puściutka! *.*
    ja tam w sumie lubię łazić tu po portach, wciąż szukam idealnego jachtu dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha bogaci ludzie w Sausalito :P ale prawda, tam widok na GG przepiękny!

    OdpowiedzUsuń