czwartek, 22 października 2015

Przygody z nieznajomymi, Santa Cruz i Muir Woods.

      Jestem bardzo otwarta i lubię poznawać nowych ludzi ale staram się mieć na uwadze to, że mogę trafić na wspaniałe osoby lub na totalnych świrów. Mimo to warto podjać ryzyko i dlatego chętnie korzystam ze społeczności couchsurfing. Chyba powinnam zaczać od pozytywnego doświadczenia ale pochwale się filmikiem który zmontowałam a raczej posklejałam do kupy to co od niechcenia ponagrywałam. W skrócie: zabrałam ze soba kolezankę, która za dwa tygodnie opuszczała Stany i trafiłyśmy na ludzi, którzy mieli hmmm kompletnie inne oczekiwania co do podróżowania i inne podejście do życia :D. Odwiedziłam w końcu Santa Cruz i zawiodłam się z powodu wygórowanych oczekiwań. Dla mnie to takie Władysławowo w wersji amerykańskiej.


Kalifornijska jedynka!



    Potem wpadliśmy do Capitola, miejscowości, która miała więcej uroku.




 W jeden weekend umowiłam się na bardzo udana wycieczkę do Muir Woods, takie wysoooooookie drzewa. Tutaj ekipa zgrała się i było świetnie poczuc się jak w bajce. Niestety zdjecia nie oddaja tego, jak ogromne sa te rośliny.





   Zrobiłam też fajne zdjęcie mostu. 

   Pozdrawiam :D.

8 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie jest takie piękne !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha zrobilan od niechcenia a mi tez sie podoba :D

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! x
    http://dreamsdontworkunlessyoudox.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo kurde ale ci zazdroszcze!!!! ;( super zdjecia.. o matko ile ja bym dała żeby tam!!! <3
    długo jestes au pair? :D ja byłam tylko kilka miesiecy i w anglii wiec to inna sprawa xdd

    + zapraszam do mnie na konkurs było by mi bardzo miło gdybyś wzieła udział :)
    http://marijory.blogspot.com/2015/10/a-wiec-konkursss.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, a szczególnie to ostatnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana, mam pytanie :) jestem w klasie maturalnej i chciałabym zaraz po maturze wyjechac jako au pair, ale wyczytałam na stronie, ze juz w procesie rekrutacji trzeba okazać kopie ukończenia szkoły średniej. Jak to było z Toba? Bo chyba tez wyjeżdżałaś zaraz po maturze. Z gory dzieki za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosilam z sekretariatu dokument planowanego ukonczenia szkoly srednij, taka kartka papieru z data kiedy rozpoczelam i kiedy planowo zakoncze szkole. W APiA potrzebowali tego na pewno w CC nie pamietam. Nawet w moim problemowym sekretariacie dali bez problemu wiec tez dostaniesz to. Powodzenia!

      Usuń
  6. oO a Dred ostatnio był w Santa Cruz i mówił, że strasznie mu się spodobał klimat w tym miejscu hmm... ciekawa jestem. Chyba sama muszę się tam kiedyś wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń