sobota, 19 grudnia 2015

Odwiedziny siostry!

      W zeszły piatek na plac zabaw gdzie byłam razem z trójka dzieci przyjechała moja siostra Ola  Tego dnia padałam na stół, bo spędziłam z dziećmi cały dzień. Mimo to następnego dnia wyruszyłyśmy na intensywne zwiedzanie. Ola była w San Francisco dwa i pół roku temu i podczas tego pobytu została okradziona, była bezdomna i miała policyjna "kontrolę". Człowiek przypał. 

Setne zdjęcie Golden Gate:
Co tu mamy w tle?
 My i most:
 O, jeszcze jedno!
 Poznajecie?

Gdzie jest most?

   Z bliska betonowy kloc. Mimo wszystko lubię ten budynek, bo dzięki niemu panorama miasta jest rozpoznawalna.

Tutaj ślicznie wyszłam:
 Impreza!

   W ramach wytłumaczenia-nie spędziłyśmy dwóch dni pod Golden Gate tylko nie wzięłam karty do aparatu a ona zmarnowała baterię na youtube. Do zobaczenia za pół roku Ola! Niestety wymiana się skończyła, Ola w styczniu wraca do Polski i chociaż nie dzwoniłyśmy do siebie codziennie to miło było mieć świadomość, że bliska osoba jest na tym samym kontynencie z dwugodzinna a nie dziewięcio różnica czasu. 
   Polecam film Brooklyn. Przez cały seans przechodziły po mnie ciarki. Trailer:


5 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi, że chcę zobaczyć ten film...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie, że masz tu siostrę!
    Kocham SF!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! I super blog, zaczynam obserwować.:)

    http://diarygirla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń