sobota, 30 stycznia 2016

San Diego

   Moje oczekiwania względem San Diego były duże. Wszyscy to miasto zachwalali więc byłam podekscytowana wizyta. Cztery dni wolnego, półtorej frajerzyłam na zajęciach dla au pair, resztę miałam dla siebie. Udało znaleźć mi się couchsurfera dzięki czemu nie biegałam z mapa telefonem po mieście a miałam okazje trochę pożyć i poczuć klimat. Myślę, że dzięki temu San Diego spełniło moje oczekiwania. Poza wszystkimi plusami widocznymi na zdjęciach gdybym żyła tam bardzo przeszkadzałby mi fakt, że wszystko jest rozprzestrzenione i bez auta jest ciężko-typowo amerykańsko :D. Wyobraźnia też mocno działała, bo miałam match z rodzina  obok San Diego zaraz przed moja obecna.  Było świetnie, totalny chill.



  
   Na zdjęciu tramwaj, który mógłby sugerować nieźle funkcjonujaca komunikacje publiczna. Jako-taka istnieje ale nie polecam polegać tylko na niej, bo można stracić wiele czasu. Trasy trzeba też dobrze sprawdzić, bo jest ich mało i szkoda tracić czasu. 
   Byłam na spacerze od Little Italy do centrum. Tak wyglada część zabudowy w miescie.

   W prawym rogu dom mojego hosta. Miałam ogromne szczęście, bo host poświęcił mi mnóstwo czasu, pokazał mnóstwo miejsc, których nazw nawet nie pamiętam-nie musiałam się niczym martwić.  Badzcie mili, ja jestem miła i trafiam na miłe osoby :D.

I tutaj już pokaz tego z czym kojarzy się Południowa Kalifornia.














   













   Na koniec, żeby nie było za pięknie jedna z głównych plaż. Tak myślę, że  wszystko  co się dzieje wokoł piachu  tworzy klimat nie  same plaże.

5 komentarzy:

  1. przyjemnie to wygląda. i fajnie, że trafiłaś na fajnego hosta :D couchsurfing nie raz mnie uratował (albo przynajmniej dużo mi pomógł) w miejscach, do których jeździłam. korzystanie z CS to jak dla mnie absolutna podstawa samotnego podróżowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog i ciekawe Twoje kolejne posty z zdjęcia:-) Zapraszamy do zgloszenia Twojego bloga do konkursu na Najlepszy Blog Au pair 2016 z Prowork. Zobacz listę aktualnych blogów na https://www.facebook.com/KonkursNajlepszeBlogiAupair/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa już chcę tam być! :D

    OdpowiedzUsuń