wtorek, 26 kwietnia 2016

Przebita opona w wypozyczonym aucie! Ciag dalszy wycieczki.

   Po kilku godzinach w San Francisco wyruszylysmy do Yosemite. Zatrzymalysmy sie w hostelu w Mariposa, kilkanascie mil  od parku. Rano zauwazylysmy, ze mamy kapcia w oponie! Byla to niedziela wielkanocna I dopiero Na trzeciej stacji benzynowej udalo sie napompowac kolo oraz stwierdzic, ze opona jest przebita. Poprosilysmy pod Kosciolem przypadkowego pana o zmiane opony a ja w tym czasie szukalam kontaktu do firmy, w ktorej wypozyczylysmy auto. Okazalo sie, ze maja swoja siedzibe we Fresno-miejscowowsci, w ktorej mialysmy sie zatrzymac nadchodzacej nocy. Powoli jechalysmy przez park I nastepnego dnia zadzwonilam z prosba o wymiane samochodu. Dostalysmy lepszy! Obawialam sie, ze zajmie nam to sporo czasu, moze beda chcieli cos sprawdzac, wymieniac a tego samego dnia mialysmy zaplanowany dzien w Sekwoja park. Zalatwilysmy wszystko w 10minut. Firma to Alamo, polecam. 






Taaakie duze drzewa!



W drodze, po srodku Kalifornii. Przejezdzalysmy obok farm, ktore mialy oznaczone odbiore. Zobaczylam mandarynki I truskawki, ktore Jem z lodowki :D.





Bardzo tesknie za prowadzeniem samochodu!!!


Moja siostra, najlepszy fotograf.


ACH te zdjecia z wyskoku... Dolina Smierci.



Probuje byc smieszna a wychodzi jak zwykle :/


Vegas to smieszne miasto. Nie ciagnelo mnie do niego specjalnie ale zagranie w kasynie to niezla frajda-na jeden, dwa wieczory. Zaluje, ze nie zdecydowalam sie na koncert Britney:(.




Zapora Hoovera zrobilam Na mnie ogrmne wrazenie.

Droga do I z Kanionu byla bardzo meczaca. Dluga, padal chwilami snieg chwilami deszcz, ciezarkowki probowaly nas blokowac. Niemilo. 



Bye bye Vegas.

12 komentarzy:

  1. Ja dopiero planuję swój wyjazd do Yosemite na przełomie maja-czerwca. Mam nadzieję, że woda dalej będzie spadać z wodospadu :D Jazda po takich krętych drogach z takimi widokami pewnie zwiększa adrenalinę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm w maju jeaCze powinny byc, na pewno wieksze niz w czerwcu wiec spiesz sie!:D jazda po kretych drogach jest super!

      Usuń
  2. o kurcze, jak super! Świetne zdjęcia, możesz napisać, czym robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiekszosc telefon Nexus 5x troche iPhone 6

      Usuń
  3. nie poszłaś na koncert Britney???!!!!!
    a tak poza tym to fajne zdjęcia, nr 6 z dużymi drzewami to mój faworyt, uwielbiam jeździć przez lasy, po górach :) wśród takich jeszcze nie miałam okazji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, Ze nie kierowalam, glowe mialam caly czas w szybe wlepiona. Te drzewa SA wooow.
      Na Britney jeszcze kiedys pojde :(

      Usuń
  4. te zdjęcia są genialne! ja cały czas czekam, aż mnie wywieje za wielką wodę, ale na razie zanosi się na to, że chyba znów ruszę w przeciwnym kierunku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie teraz ciagnie wszedzie Na wschod za to!

      Usuń
  5. Jakie wielkie drzewa! :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam nasze przygody z road trip i kapcia w aucie.
    Tylko, że my same opone zmieniałyśmy... gościu stał i się przyglądał hah Ci amerykańcy - nieporadne chopaki! :P
    Fajnie było.. ah

    OdpowiedzUsuń